نوشته های روزانه من

نویسنده رادیو

نوشته های روزانه من

نویسنده رادیو

نوشته های روزانه من

نوشته های خودم و مطالبی که دوستانم مینویسند و مفید است را در این جا با شما به اشتراک میگذارم.

طبقه بندی موضوعی

قهوه
اگه مثل من دانشجو بودین یا الان هستین حتما کسانی رو دیدین که شبهای امتحان چنان قهوه درون حلق مبارک میریزن که انگار دارن بنزین میزنن.
اما نیم ساعت بعد یه جوری وسط سالن مطالعه ولو زمین شدن و رو جزوه خوابشون برده که سگ اصحاب کهف اینجوری نمیخوابید.

سوال اول من همیشه این بود قدرت بیدار نگه داشتن قهوه بیشتره ، یا قدرت خواب آلوده کردن جزوه ... قطعا قدرت جزوه در خوابوندن افراد بیشتره .

اما چند روز پیش از لحاظ علمی این قضیه رو پیگیر شدم و فهمیدم که هر انسانی یک ساعت بیولوژیکی داره که بدنش کورتیزول ترشح میکنه . در این ساعات خوردن قهوه هیچ فایده ای برای انسان نداره و کافئین هیچ تأثیری روی بدن نمیذاره.

اگه میخواید بفهمید که ساعت بیولوژیکی بدنتون چه زمانهایی کورتیزول ترشح میکنه و شما در چه ساعتهایی میتونید قهوه بخورید حتما ویدیویی که لینکشو میذارم رو ببینید.

https://noko.ir/player/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D8%B5%D8%A8%D8%AD%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C

فقط یادتون باشه که اگه ساعت مناسب برای خوردن قهوه رو پیدا کردین حتما در مصرف قهوه تعادل رو رعایت کنید چون مصرف زیاد قهوه همون کاری رو میکنه که کوکائین میتونه با بدنتون انجام بده.

ویدیوی تأثیر خوردن قهوه رو مغز :


اگه اطلاعات بیشتری در مورد قهوه و مزایا و معایبش خواستین از اینجا میتونید این اطلاعات رو ببینید و مطالعه کنید.

اما به دور از همه این مطالب علمی به نظرم درست ترین کار رو تام انجام میداد که یه چوب کبریت میذاشت لای چشماش که بسته نشه ، خوابش ببره.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی