نوشته های روزانه من

نویسنده رادیو

نوشته های روزانه من

نویسنده رادیو

نوشته های روزانه من

نوشته های خودم و مطالبی که دوستانم مینویسند و مفید است را در این جا با شما به اشتراک میگذارم.

طبقه بندی موضوعی

چگونه جذاب باشیم(کمی طنز) + ویدیو

تو دوره زمونه ای که شما همه اینستاگرام دارن و عکس ها و ویدیوهای شاخ های مجازی رو میبینن جذاب بودن و جذب کردن افراد به خودتون خیلی سخت شده.


فکرشو بکنید دخترها اگه بخوان تو دید پسرهایی که هر روز دارن این شاخهای اینستارو دید میزنن، جذاب به نظر برسن یا باید ملکه زیبایی باشن در حد تیلورهیل یا باید در حد جنیفر لوپز بدن داشته باشن ، یا اگه هیچ کدوم اینا نیستن، دست به کار بشن و اعضای بدنشون رو یکم متورم کنن. یعنی مثلا لبها، قسمت بالای شکم و قسمت تحتانی رو با تزریق ژل برجسته تر از اونی که هست نشون بدن. 

البته الان اگه بخوایم مثل روحانی از جامعه آمار بگیریم از هر 10 نفر 8 نفرشون عمل زیبایی کردن و خب چون بازار جذاب بودن بازار رقابتیه، الان تو جامعه داریم به سمتی میریم که اینقدر ژل تزریق میکنن دختره میخواد از در وارد بشه 5 دقیقه قبل اینکه خودش بیاد تو ، اول لَباش میاد تو ، 5 دقیقه بعد از اینکه خودش از در رد شد هم تازه نواحی تحتانیش از در رد میشن.

از اون طرف پسرها هم برای اینکه جذاب باشن باید قد بلند، ته ریش ، سیکس پک و بدن عضلانی رو ضمیمه یه ادکلن تلخ کنن ، یه لباس تنگ چسبون بپوشن و یکم هم اخم به چهره شون بیارن و برن بیرون.


در این بین اثری که قد بلند و ته ریش روی جذب کردن جنس مخالف داره داشتن پورشه و مازراتی نداره.

یعنی سراغ دارم کسی که با بی ام و رفته خواستگاری، اخلاق بسیار خوبی هم داشته ، ولی گفتن ما یه نفر رو میخوایم که قدش از قد عروس 20 سانت بلندتر باشه.


کسی که از قبل از اینکه روی ماه و مبارک شما رو ببینه داشته عکسای محمدرضا گلزار رو میدیده ، قطعا وقتی شما رو میبینه فکر میکنه شبیه باکتری کزازی .

قطعا شمایی که وقتی از جلو تلویزیون رد میشین سه قسمت یه سریال از دست میره، توانایی مقابله با اونی که سیکس پک داره رو ندارین. حالا هرچقدر هم آدم خوب و با فرهنگی باشین . 

چون بجای اینکه ذهنمون عادت کنه دیدن خوبی ها و پس زدن بدی ها ، چشمهامون عادت کرده به دیدن زیبایی ظاهر و پس زدن چیزایی که از نظرمون خوشگل نیستن.


البته من میدونم شمایی که داری این متن رو میخونی همراه با تمام دختران و پسران سرزمینم اخلاق خوب طرف و پایبندیش به رابطه براتون مهمه . مثلا من خودم یه پسری رو میشناختن که دو متر قد داشت ، 20 تا دختری که اخلاق و پایبندی به رابطه براشون مهم بود در آن واحد بهش شماره داده بودن.


البته خود من درسته قیافه ندارم ولی خداروشکر قد و هیکل هم ندارم هیچکس جذبم نمیشه. 

ولی توصیه میکنم اگه شما آدمهای عادی ای هستین و تحت تأثیر عملهای زیبایی شاخهای اینستا قرار نگرفتید، برای اینکه دیگران رو به خودتون جذب کنید این ویدیو رو ببینید :

yon.ir/w6GMl


به سایت ما هم سر بزنید : https://noko.ir/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی