نوشته های روزانه من

نویسنده رادیو

نوشته های روزانه من

نویسنده رادیو

نوشته های روزانه من

نوشته های خودم و مطالبی که دوستانم مینویسند و مفید است را در این جا با شما به اشتراک میگذارم.

طبقه بندی موضوعی

حتما تا حالا براتون پیش اومده که جمله های تکراری مامان و باباهامون رو اعصابمون باشن . مثل همون موقعهایی که میگیم مامان ولم کن، مامانمون هم میگه ولت کردم که اینجوری شده.

یا موقع هایی که دوست داریم یه کاری رو انجام بدیم ولی پدر و مادر زورمون میکنن که کاری که اونا دوست دارن رو انجام بدیم.

این جمله ها و این رفتارها شاید به ظاهر ساده به نظر بیان . اما واکنش همه کودکان به این رفتارها یکسان نیست و در آینده مسبب مشکلات زیادی میشه.

اعتیاد ، افسردگی ، عدم اعتماد به نفس ، مشکل در ازدواج، مشکل در برخورد با افراد جامعه، انزوا و کلی مشکل دیگه که الان همینطوری که راه میریم تو جامعه میبینیم.

مشکلاتی که حتی لازم نیست در حد روحانی رییس جمهور محترممون هم آمار گرفتن بلد باشی. حتی اگه به قیافه های افراد هم نگاه نکنی از وضعیتی که جامعه داره به سمتش میره معلومه. 

من به عنوان کسی که در آینده شاید خدا به دل یه نفری انداخت که با ما ازدواج کنه و بعد هم شاید فرزنددار شدم از همین الان که هیچ خبری نیست وظیفه خودم میدونم که این اشتباهات و این رفتارهای ناهنجار رو یاد بگیرم که سر بچه م نیارم. 

ما شاید خودمون نابود شده باشیم و جامعه مون در حال نابودی باشه ، ولی باید از یه جایی شروع به اصلاح جامعه کرد و کجا بهتر از خانواده و بهتر از رفتار صحیح با کودکان.

این ویدیوییه که من امروز دیدم و به نظرم در این زمینه خیلی مفید اومد. حتما ببینید و برای پدر و مادرهای دیگه هم بفرستید.


لینک ویدیو:


https://noko.ir/player/10-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%AE-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%87%D8%AF

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی